יום שני, 10 באוקטובר 2011 6 תגובות By: Leann

אני לא בחורה של לקים. בכלל. לא טובה במריחה מדוייקת, לא מבינה טרנדים, הוא גם בכלל לא מחזיק עלי. והאמת שבגלל עבודתי לק שהוא לא טבעי לא מתאים. אבל לפעמים יש לי ימים שבא לי להיות נורא נשית ומטופחת אז אני שולפת לי אחד מהבודדים שברשותי.
והפעם נבחר לו לק כתמתם מס' 244 של Life.
הבחורצ'יק הזה נקנה לו בסופר-פארם השכונתי בעלות של 13.99 ש"ח. הפורמולה לא נוזלית מדי והמריחה נוחה. הלק שקוף ורדרד-כתמתם מנצנץ (איזה תיאור מטופש!).
למראה אשר בתמונה היו נחוצות 2 שכבות.
ועכשיו למה שחשוב באמת! עמידות והסרה: לקים לא מחזיקים עלי יותר מיומיים. זוהי עובדה מדעית שאין שום טעם להתווכח איתה. כבר היו פעמים שהשארתי את מיטב כספי באחד הסלונים המשגעים שיש בת"א והלק עדיין החליט שזה לא הוא - זאת אני ונפרד ממני (אפילו דאג שאשבור ציפורן). גם הפעם המקרה חוזר על עצמו, עמידות ליומיים ואז מתחילים הסדקים. אפשר להסירו בקלות רבה (אחרי הכל הוא שקוף בלי פיגמנט).
האם ארכוש שוב? בהחלט! הגוון מקסים ולא צעקני, גם כשהוא מתחיל לסמן שנגמר לו ממני הוא עדיין מצליח להראות טוב!

נ.ב הפוסט הבא ילווה במתכון משגע ויהיה ארווווך!!!

יום חמישי, 6 באוקטובר 2011 16 תגובות By: Leann



תמיד רציתי מוצר שיעשה לי מצב רוח טוב (או לפחות ישפר את הקיים). ואז הגיע המוצר הבא!



Physicians Formula - Happy Booster: Glow & Mood Boosting Blush
גם מוסיף זוהר וגם נותן בוסט למצב הרוח?וכל זה בסומק אחד? ברור שהייתי חייבת לנסות.
קצת על החברה: קיימת משנת 1937 ומתמחה במוצרים היפואלרגניים (תמיד נחמד) ובסדרת ה Happy Booster יש 2 מוצרים- סומק וברונזר. איני חובבת ברונזרים לכן בחרתי בסומק.
הסומק מגיע באריזה ורודה (מאוד!!!) בעלת שתי קומות. בקומה הראשונה נמצא סומק שכולו לבבות ורדרדים ומקסימים (יש גם את הגרסה הרגועה יותר- רקע נייטרלי עם לבבות ורודים עדינים) ובקומה השניה מראה קטנה עגולה ומברשת צבעונית. כמובן שהמברשת לא מועילה בשום צורה אבל מפאת חמידותה (כן זאת מילה!) היא לא הוזבלה.

הסומק טוען לשיפור מצב הרוח וזוהר העור בזכות חומרים טבעיים שהוא מכיל. בעל ריח עדין מאוד וכמעט לא מורגש. עדין ושקפקף על הלחיים.

להגיד לכם שהתחלתי לקפץ מאושר ברגע ההנחה? לא בדיוק... זהו גימיק משעשע למדי וסומק חביב בהחלט. הדבר המשמח בו הוא האריזה הזוהרת, הבוהקת והעיצוב המתוק (סכרת!!!)
את הסומק רכשתי דרך איביי בעבור כ 10$ מכיוון שהאתר של החברה לא מבצע משלוחים לארץ (דהההה).
האם אקנה שוב: כנראה שלא... מוצרים חביבים לא זוכים אצלי לרכישות מחודשות.


נ.ב את הצלחת פרסום הבלוג לראשונה אני חייבת ל "שקר החן והבל היופי" על תמיכתה הטכנית והנפשית האדיבה!

יום רביעי, 5 באוקטובר 2011 3 תגובות By: Leann
וואו פוסט ראשון!
נעים מאוד אני ליאן.
חובבת איפור וטיפוח שגילתה את העולם הנפלא, הצבעוני והריחני הזה לפני כשנתיים. ולאחרונה עם כל הבלוגים הנהדרים, האיביי ושאר האתרים שרק מזיקים לחשבון הבנק אבל עושים לי יופי של מצב רוח החלטתי שגם לי יש מה לומר.
אז איפור, טיפוח, שיער, ואפילו בישול וגננות יתגנבו לכאן! אשמח אם תישארו ותגיבו :)