יום רביעי, 16 בנובמבר 2011 17 תגובות By: Leann

יום גשום ביקורת קטלנית!


מי ילדה רעה ולא מעדכנת את הבלוג?! מי מי מי?!
אז אתמול אספתי לי חבילה פצפונת שהגיעה מסטרוברינט. בה המתינו לי שתי פלטות קטנטנות של חברת PIXI.
אז מי הם PIXI בכלל? לפי האתר שלהם החברה הוקמה לפני עשור בלונדון (סוהו לא פחות) במטרה לתת מראה רענן של שנת לילה טובה. החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח (יח"צ).
בעקבות חיפושים ממושכים של פלטת צלליות בגווני הירוק הגעתי ללשונית המבצעים בסטרוברי וראיתי את הפלטה. 40 ש"ח? שווה לנסות! וכך הוזמנה לה הפלטה הירוקה (Muse) והפלטה הכחולה (Mermaid).



הפלטות פיצפונות ודקיקות ומגיעות כל אחת עם מברשת קטנה ומתוקה ביותר! לכל פלטה יש גם מראה קטנה וחביבה. אין מה לומר, באריזה בהחלט השקיעו!




זוהי הפלטת הירוקים, ה- Muse.

בפלטה ישנן שתי צלליות בסיס במרקם קרם (בהיר וכהה יותר) ושש צלליות בגווני הירוק השונים. ל2 מתוכן יש נצנצים (ולזה אגיע מייד). על כולן מוטבע הלוגו של החברה ואין שמות או מספרים לגוונים.
זוהי פלטת הכחולים, ה- Mermaid.
מכילה בתוכה 8 צלליות בגווני הכחול, לבן, אפור. ללא צללית בסיס כמו אצל אחותה.
בשלב הזה נורא חשוב לי לומר שהמילים הבאות נכתבות רק מתוך נסיון והעדפה אישית! אני לא אומרת שכולכן תחשבו את אותו הדבר על המוצרים הללו!
בהתלהבות אדירה התחלתי לדגום מן הצלליות. התחלתי בירוקות:
המשכתי בכחולות:
המרקם נעים לאללה ואז הנחתי את האצבע הצבועה על הזרוע. זה שקוף! שקוף שקוף שקוף! מייד שלפתי את הפריימר האהוב של אורבן דקיי וגם עליו הכל שקוף שקוף שקוף!!! מה שאתן רואות זה שלוש (!) שכבות של צללית.
הצלליות הנוצצות שהזכרתי מקודם מכילות בתוכן נצנצים שגרוסים של כך גס שאין סיכוי שאני אניח אותן על עיניים עם עדשות.
בנוסף לשקיפות הצלליות פשוט גיריות! בן זוגי לא הבין על מה מדובר בכלל וכשהראתי לו דגימה של צללית של אורבן דקיי הוא הבין מייד. גיר!
כמה רציתי לאהוב אתכן צלליות חמודות, כמה רציתי לשמוח בכל פעם שאשתמש בכן... אני לא מרימה ידיים ובהחלט אנסה אותכן אולי מעל צללית לבנה קרמית... אבל ציפיתי ליותר!

נ.ב איך העצוב החדש?

יום שלישי, 1 בנובמבר 2011 9 תגובות By: Leann

יבש!!!


הפוסט הזה התבשל במוחי (או ייבש את שפתי) כבר תקופה ארוכה!
כמו שהעור שלי מתעקש להיות יבש ומרגיז, השפתיים גם הן לא נותנות לי מנוחה, וזה בכלל לא קשור לעונות השנה!
מרוב שהשפתיים מתייבשות אודם מאט הוא האויב הנורא שלי כי רואים כל קילוף וכל הפקת אופנה נגמרת בשפתיים אוממלות וכואבות.
ניסיתי המון באלמים (באמת שיותר מדי מכדאי לזכור), מסכות, פילינגים, תכולת המקרר על כל סוגיה (דבש, פילינג סוכר...) והשינוי אינו מיהר לבוא.
אז החלטתי לרוקן עבורכן את המגירה ולראות מה יש בתוכה בתחום טיפוח השפתיים כרגע.

1. הקלאסיקה! לאבלו כחול. מי מאיתנו לא רכשה כזה או את אחיו הצבעוניים?
הוא נטול טעם, שקוף ומאוד לא סקסי (בעיני כמובן) עם טעם של... פוי!

תועלת: לא נרשמה כלל! היובש שגשג למרות מריחה מוקפדת ולעיתים אובססיבית (שבטח גרמה נזק משלה).
יקנה שוב: לא!


2. המנצנץ! זהו אחיו הצעיר (בעצם אחות!) של הלאבלו הפשוט. גלוס שפתיים מבריק שטוען גם לטיפוח. שלי בצבע אדמדם ונחמד עם ניצנוץ זעיר, ניחוח תפוזי משהו (או שאני בדרך לשבץ?). קניתי אותו מתוך מחשבה שעם כבר יש משהו על השפתיים אז יאללה שיהיה גם יפה!

תועלת: בהחלט עדין, מנצנץ אבל לא ממש מטפח.
יקנה שוב: אולי... כי את היובש הוא לא העלים.


3.הטבעי! Roots lip balm תות. שפתון קטן, לבנבן בריח תות נחמד (ריח בלבד!). את המוצר החברה הגדירה כ"חמאת שפתיים מבוססת על שמן זית ומצחי מרפא". "ללא חומר משמר, מכיל שמן זית אורגני, מוצר 100% טבעי". מכיוון שאני לא מחטטת להם במפעל היצור אין לי באמת מושג מה טבעי, מה לא ואיך הם מגדירים את זה.
תועלת: המריחה נעימה, הריח סבבה, נטול טעם.
יקנה שוב: לא. לא פתר את בעיית היובש בכלל! וגם נאבקתי עם הפתיחה שלו כי ליחידה שרכשתי הפקק היה מכוסה בתווית היצרן.


4. הטרנדי! EOS בטעם יערה. מי לא נתקלה בתיאורים וההילולה סביב הכדור הקטן והמצחיק הזה? בחו"ל משוגעים עליו וגם אני הזמנתי. למי שלא מכירה את היצירה מדובר על באלם טבעי (לטענתם) בצורת כדור. מכיל ויטמין E, שמן חוחובה וחמאת שיאה. קיים ב 6 טעמים.


תועלת: טרנדי, עיצוב מדליק, ריח משגע, טעם נהדר!
יקנה שוב: מעולם לא ביצעתי רכישה שכל כך התאכזבתי ממנה! היובש החמיר אחרי המריחה הראשונה והמשיך ככה 3 ימים. אחרי 3 ימים בהן הייתי גיבורה למען הבלוג אמרתי לעצמי לא עוד! לשפתיים לקח שבוע לחזור ליובש הרגיל והלא קיצוני...


5. המושיע! Flexitol Lip Balm. המוצר מתואר כ"לשפתיים יבשות באופן חמור". כשראיתי אותו ליד הקופה בבית המרקחת המילים הללו תפסו את תשומת ליבי. כמאוכזבת כרונית מהבטחות לטיפוח השפתיים המילה "חמור" היתה כמו ווידוי אצל כומר (וואו הפואטיות). הוא מגיע בשפופרת לבנה ומאוד לא סקסית (אפילו רפואית משהו) והחומר משחתי. טעם איכס ומראה לא מגרה.

תועלת: השפתיים נראות נורמליות!!! כמו אצל בנות אנוש!
יקנה שוב: נקנה, ישנו ויקנה עוד ועוד ועוד!!! למי איכפת שהוא מכוער!


אלה היו כמה מילים (או קיטור ארוך) על טיפוח השפתיים שלי. חשוב לי נורא לציין שאת כל המוצרים רכשתי ממיטב כספי (אבל חברות מוזמנות לשלוח לי פתרונות נוספים) והביקורת היא מתוך נסיון אישי בלבד. אני מכירה אישית בנות שנשבעות במוצרים שלא התאימו לי אז לא לאכול לי את הראש!