יום רביעי, 16 בנובמבר 2011 By: Leann

יום גשום ביקורת קטלנית!


מי ילדה רעה ולא מעדכנת את הבלוג?! מי מי מי?!
אז אתמול אספתי לי חבילה פצפונת שהגיעה מסטרוברינט. בה המתינו לי שתי פלטות קטנטנות של חברת PIXI.
אז מי הם PIXI בכלל? לפי האתר שלהם החברה הוקמה לפני עשור בלונדון (סוהו לא פחות) במטרה לתת מראה רענן של שנת לילה טובה. החברה לא מבצעת ניסויים בבע"ח (יח"צ).
בעקבות חיפושים ממושכים של פלטת צלליות בגווני הירוק הגעתי ללשונית המבצעים בסטרוברי וראיתי את הפלטה. 40 ש"ח? שווה לנסות! וכך הוזמנה לה הפלטה הירוקה (Muse) והפלטה הכחולה (Mermaid).



הפלטות פיצפונות ודקיקות ומגיעות כל אחת עם מברשת קטנה ומתוקה ביותר! לכל פלטה יש גם מראה קטנה וחביבה. אין מה לומר, באריזה בהחלט השקיעו!




זוהי הפלטת הירוקים, ה- Muse.

בפלטה ישנן שתי צלליות בסיס במרקם קרם (בהיר וכהה יותר) ושש צלליות בגווני הירוק השונים. ל2 מתוכן יש נצנצים (ולזה אגיע מייד). על כולן מוטבע הלוגו של החברה ואין שמות או מספרים לגוונים.
זוהי פלטת הכחולים, ה- Mermaid.
מכילה בתוכה 8 צלליות בגווני הכחול, לבן, אפור. ללא צללית בסיס כמו אצל אחותה.
בשלב הזה נורא חשוב לי לומר שהמילים הבאות נכתבות רק מתוך נסיון והעדפה אישית! אני לא אומרת שכולכן תחשבו את אותו הדבר על המוצרים הללו!
בהתלהבות אדירה התחלתי לדגום מן הצלליות. התחלתי בירוקות:
המשכתי בכחולות:
המרקם נעים לאללה ואז הנחתי את האצבע הצבועה על הזרוע. זה שקוף! שקוף שקוף שקוף! מייד שלפתי את הפריימר האהוב של אורבן דקיי וגם עליו הכל שקוף שקוף שקוף!!! מה שאתן רואות זה שלוש (!) שכבות של צללית.
הצלליות הנוצצות שהזכרתי מקודם מכילות בתוכן נצנצים שגרוסים של כך גס שאין סיכוי שאני אניח אותן על עיניים עם עדשות.
בנוסף לשקיפות הצלליות פשוט גיריות! בן זוגי לא הבין על מה מדובר בכלל וכשהראתי לו דגימה של צללית של אורבן דקיי הוא הבין מייד. גיר!
כמה רציתי לאהוב אתכן צלליות חמודות, כמה רציתי לשמוח בכל פעם שאשתמש בכן... אני לא מרימה ידיים ובהחלט אנסה אותכן אולי מעל צללית לבנה קרמית... אבל ציפיתי ליותר!

נ.ב איך העצוב החדש?

17 תגובות:

danra אמר/ה...

קודם כל תתחדשי על העיצוב החדש!
כל כך מבאס לחכות בציפייה למוצר ובסוף הוא ככה מאכזב.
אבל אין מה לעשות, זה קורה מדי מעם וצריך לדפדף את זה.

Leann אמר/ה...

תודה דנרה! ציפיתי להן כמעט חודש. לא נורא...

EFRAT ITAH אמר/ה...

העיצוב החדש מעודד, אותי לפחות שאחרי החורף יגיע אביב, נראה לי שמעיד גם על כך שאת אוהבת ירוק?

איך פספסתי את הבלוג שלך? הכיצד יתכן?

אפשר להתנחם בכך שהאריזה נהדרת ונוחה לנשיאה, להתאפר מלא בבית ולקחת איתך לתיקונים קלים? גם בכך שהחמיר לא יקר?

תתחדשי

Leann אמר/ה...

אני מאוד אוהבת ירוק! וכתום. באמת איך יכול לפספס בלוג כל כך פעיל ומושקע! תתביישי.
אני באמת אוהבת את הצבעים, ואת העיצוב. חבל שהביצוע מאכזב. ומחיר באמת לא יקר!

IsraelMakeup אמר/ה...

אכן מאכזב מאד. אבל את לא קוראת ביקורות קודם בבלוגים ובמייקאפ אלי לפני שאת מזמינה?? אני תמיד קוראת ולכן כמעט ולא מתאכזבת.

Shiri אמר/ה...

באמת חבל! הן נראות כל כך מתוקות :)

Leann אמר/ה...

האמת שקראתי... לא היו ביקורות על הצלליות הספציפיות האלה עד כמה שהיה לי הכוח לחפור ולבדוק. היה הימור לא מוצלח לצערי. קורה. וכן שירי, הן כאלה מתוקות!!! אריזת הפלסטיק היא במרקם מאט כה נעים נעים.... כל כך בא לי לאהוב אותן!

אנונימי אמר/ה...

ואי אני הזמנתי גם בידיוק פלטה אבל מספר 5 בשם מירקל. העיצוב שלה שונה (בטח ראית בסטרוברי כי הן באותו מבצע של הלבנות שאת רכשת) הן ירוקות כמו כל מוצרי פיקסי, והמברשת בפנים....
בכל אופן מה שרציתי להגיד שבפלטה שלי יש גוונים ורודים\שמפניה...על היד הם גם נראו לי שקופים או ממש זהים אחד לשני. אבל אז כששילבתי רבעיה אחת (לפי הכללים החרושים) יצא מראה יומיומי (ממש אן מיקאפ מיקאפ לוק, שלא הצלחתי לעשות לפני כן)מהמם!.
ולגבי הגיר, בתמונה זה נראה כאילו רק הכחולות גיריות, בכלל נראה לי כל תכלת מועד לפורענות. ובגלל זה אני נזהרת עם הכחול :P

Leann אמר/ה...

אכן אנונימית, זיהית את הבעיה יופי! הגיר בכחולות איום ונורא. בירוקות עודף נצנצים מטורף. האמת שניסיתי לוק יומיומי איתן, עדין לי מדי! מרחתי ומרחתי ומרחתי ולא מספיק לי :(... אבל אני שמחה לשמוע שכן היית מרוצה משלך ליום יום! אמרתי לכן שיש כאלה שיהיו מרוצות! אגב גווני הורוד והשמפניה שאת מתארת נשמעים נפלאים (המילה שמפניה עושה אותי שלולית...)

Lidia אמר/ה...

מבאס. זו הסיבה העיקרית שאני מפחדת להזמין איפור וקוסמטיקה בכלל דרך האינטרנט. אני מעדיפה להגיע לפארם לחוש את המוצר, אם זה מוצר טיפוח גם לקבל דוגמית (אימצתי את הטיפ של קורין מריסים ורסיסים לסחוב בתיק תמיד כמה קופסיות קטנות ריקות כי לדיילות בארץ כמעט תמיד אין קופסיות משום מה...או דוגמיות...למעט בחברות, היוקרתיות שכמעט תמיד יש להם דוגמיות מניסיון שלי) במידה ובעלי נוסע לחו"ל אני עושה לו רשימה עם כל המוצרים המועדפים או אם חברים נוסעים לחו"ל אני מבקשת שיביאו לי או שאני פשוט קונה בארץ במבצעים. הבעיה שלא הכל מוכרים פה בארץ ולא בהכל אפשר להתנסות, הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לבדוק ברשת כמה שיותר המלצות וביקורות כדי לא להתבאס אחר כך... אהבתי את הרקע של העיצוב החדש אך הצבע השחור בשם הבלוג לא מסתדר לי...עניין של טעם...הייתי מנסה צבע אחר גם בצד ימין לרקע של רשימת בלוגים, קוראים וכו' ...לשיקולך מתוקה :)

Leann אמר/ה...

תודה רבה לידיה! אני עוד קצת מתלבטת אם הוא ממש אני ויזרום עם מה שיקרה בעתיד. אבל פה כבר אמרתי יותר מדי ואני אשתוק מיד!

Lidia אמר/ה...

טיפ לגבי הצלליות- אם יש לך צלליות אחרות בגוונים דומים לאלה של הפיקסי, את יכולה להניח אותן קודם ולאחר מכן את הצלליות ה"גיריות" של פיקסי ולנסות לשחק עם הגוונים. ואפילו אם הצלליות הטובות שלך לא בגוונים דומים אפשר ליצור ליצור שלובים מפתיעים. אני כל הזמן מערבבת, צלליות, עפרונות, שפתונים, מייקאפ ואפילו סמקים. יצירתיות זה שם המשחק באיפור :)

Leann אמר/ה...

לידיה עלית על הראש שלי- בדיוק תכננתי לערבב עם מה שכבר קיים. נראה מה זה יתן....

VanityGirl אמר/ה...

אני רכשתי פלטה שנקראת מינימום מאותה סדרה ואני ממש מרוצה ממנה. אבל לפני שקניתי בדקתי קצת ביקורות ברשת, ובאמת אומרים שם שלא כל הפלטות מוצלחות באותה מידה. המינימום קיבלה ביקורות מהללות והיא אכן התגלתה כמעולה.

Leann אמר/ה...

כן, ראיתי את המינימום. היא בהחלט מקסימה והביקורות שלה טובות! אני נפלתי עם שלי... אבל אדע מה לעשות איתה עכשיו אחרי ההצעות של הבנות

אלטר אגו אמר/ה...

הפלטות עצמן מטריפות, אפילו התחלתי לשקול אם לקנות אותן או לא. ממש אהבתי את הגוונים, ממש אהבתי את הרעיון לשלב צלליות במרקם קרם בתוך הפלטה הירוקה.
ממש מבאס שהאיכות כזו נמוכה :/

Leann אמר/ה...

גם אני אהבתי את צללתי הקרם. אבל אחרי השימוש הראשון היא התכסתה בנצנצים הגסים מהשכנות. מקווה שהיום אנסה את שתיהן.

הוסף רשומת תגובה